søndag 24. april 2011

Hund som mat?

" I Kina spiser de hund. med pinner" (sitat: Buldreshow) Det gjør de vist nok i Korea også! Så når jeg fikk muligheten så bestemte jeg meg for å faktisk prøve også!
Vi var en gjeng på 5 som dro for å spise hundekjøtt på den beste restauranten for dette i Korea. Bare tre av oss hadde bestemt oss for å prøve (hun ene var Koreaner og hadde spist hund før!) De to andre ville bare se hvordan hund så ut som kjøtt og ble derfor med!!















Hund smaker faktisk overraskende godt! Hun Koreanske beskrev hund som "iskrem, den smelter på tunga" og det er egentlig en ganske passende beskrivelse. Men jeg må innrømme, at selv om det var godt kjøtt så var det rimlig spessielt å faktisk spise hund!






Og ellers har min påskeferie bestått av eksamenslesing, spa, grill, yogurtsoju, shopping og fest, så stort sett en super påske!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar