søndag 3. april 2011

grill, subway og feminine gutter!

Koreanske gutter er FEMININE. Korea er det landet i verden med flest plastiske opperasjoner ( hvorav øyelokk-operasjon er veldig veldig vanlig), og jeg mistenker at guttene her står for en god del av operasjonene. Rosa er en vanlig farge å se på gutter, de fleste bruker lengre tid på badet enn meg, gutte-veske er helt helt vanlig og de er generelt veldig opptatt av utseende. Det finnes et stort stort utvalg av skjønhetsprodukter for gutter! Personlig, så må jeg si at jeg foretrekker at menn faktisk er litt menn altså, men hver sin smak! Her er et bilde for å demonstrere litt hva jeg mener:




Lekker hårfarge, ikke sant?
















Ellers går dagene her til sosialt og lesing. Vi hadde SNU-buddy olympics i går! gøy med litt sport og konkurranse igjen!!!!! Jeg knuste de andre jentene jeg løp mot på stafett, noen fordeler med å være en "høy" europeer, istedenfor en lav asiater! Det hjalp å være høy i basket også, så laget mitt kom på en kjempenærme 2.plass!! Etterpå var vi å grilla på den koreanske måten.


me and Joanna ready to kick som ass in the SNU buddy olympics!!!


yummi! Å grille maten ved bordet er helt genialt!! hvorfor har vi ikke dette i Norge?













Siden Seoul er en ganske så stor by, så går det fort med en god del tid på undergrunnen. Noen ganger er den virkelig virkelig stapp full! Utrolig hvor mange mennesker man får plass til inne på en vogn. andre ganger har man god plass og kan underholde seg selv med photo-sessions!


5 kommentarer:

  1. Jeg vil ha flere bilder av feminine gutter!

    SvarSlett
  2. Paparazzi fakte av dæ kristin! Makan! Men når tøyseguttan driv med sånt fortjene dæm det vel egentlig:P

    SvarSlett
  3. Paparazzi på høyt nivå!! Jeg skal snik-fotografere litt neste gang jeg ser en feminin gutt, så dere kan få se bilder!

    Raklet minner vel litt ja :D vi får prøve det med kjøttbiter når jeg kommer hjem :D

    SvarSlett
  4. oste- og kjøttfondu er meget mulig i norge;) skal invitere deg på ostefondu hjemme i oslo!

    SvarSlett